+40 722 686 496

  Brasov, B-dul M. Kogalniceanu 19A, et III, Spatiul 09

Serviciile noastre

Ce va putem oferi ?

Avem in spate o echipa cu o experienta de peste 11 ani in domeniul consultantei si managemntului afacerilor.

Cu o specializare in materia Protectiei Datelor cu Caracter Personal, vine in intampinarea obligatiei dumneavoastra de a indeplini normele imperative a Regulamentului UE nr. 679/ 2016.

Pentru societati comerciale

- înființare;

- modificare acte constitutive ca urmare a: schimbării denumirii, schimbării sediului social, Modificării obiectului principal/ secundar de activitate; Cesiunii partilor sociale; Numirii/ revocării administratorilor.

- înființare/ desființare sedii secundare;

- dizolvare/ radiere.

Servicii in domeniul asociatiilor, federatiilor si fundatiilor

- înființare;

- modificare acte constitutive ca urmare a: schimbării denumirii, schimbării sediului, Modificării/ completării scopului și obiectivelor atingerii acestuia; Aderării de noi membrii, precum și retragerii vechilor membrii; Numirii/ revocării membrilor Consiliului Director; Prelungirii valabilității mandatelor membrilor Consiliului Director.

- Înființarea sucursalelor fără personalitate juridică și/ sau a filialelor, in conformitate cu prevederile Ordonanței 26/ 2000 a asociațiilor și fundațiilor, republicata cu modificarile și completările ulterioare;

- Îndeplinirea formalităților legale de convocare a adunărilor generale;

- dizolvare/ radiere.

In domeniul cluburilor sportive

Avand in vedere legea 69/ 2000 a educației fizice si sportului, cu modificarile si completările ulterioare, va stam la dispoziție

cu servicii de consultanta in domeniul înființării și modificării actelor constitutive ale cluburilor sportive,

obținerii Certificatului de Identitate Sportiva emis de Ministerul Tineretului și Sportului, precum și înscrierii clubului in Federațiile Sportive din România.

Pentru casele de schimb valutar

In vederea indeplinirii conditiilor de functionare, depunere si obtinere a autorizatiei specifice activitatii caselor de schimb valutar si a obtinerii codului statistic, va oferim servicii complete de asistenta, redactare si inregistrare a documentelor in cadrul Ministerului de Finante.

Gazduire sediu social

Societatea noastră va oferă serviciul de găzduire a sediului social in scopul limitat al constituirii legale si autorizarii functionarii societatii comerciale sau, dupa caz, pentru mutarea sediului societatii in cauza. In acest sens, venim in întâmpinarea dumneavoastră cu un pachet complet de servicii constand in redactare și asistenta in vederea înmatriculării societatilor comerciale sau modificarea actelor constitutive, in funcție de caz, depunerea și ridicarea documentelor ce atesta înregistrarea acestora, găzduirea sediului social, obținerea codului de TVA, precum și obținerea numărului EORI. Mai mult, va oferim un discount de 50% din tariful perceput de noi pentru serviciile de înființare a societăților comerciale sau modificare a actelor constitutive pentru mutarea sediului social, in cazul in care optați pentru stabilirea acestuia într-unul din spațiile aflate in portofoliul nostru.

GDPR

Servicii de asistenta in vederea indeplinirii obligatiilor legale ce va revin privind colectarea si prelucrarea datelor cu carater personal, intocmirea procedurilor de colectare, prelucrare si securizare a datelor cu caracter personal; servicii de asistenta si consultanta in ceea ce priveste instruirea unui salariat existent sau nou, desemnat de dumneavoastra din cadrul Companiei, pentru ocuparea functiei “Responsabil cu protectia datelor cu caracter personal”, cod COR 243321; intocmirea documentelor specifice pentru incadrarea salariatului in functia “Responsabil cu protectia datelor cu caracter personal”, cod COR 243321 si anume: elaborarea fisei postului; stabilirea unor criterii si modalitati de evaluare a activitatii acestuia; Actualizrea Regulamentului de ordine interioara cu prevederile obligatorii in materia protectiei datelor cu caracter personal, etc.